divendres, 27 de febrer del 2015

TOT ORGANITZAT, ADÉU ESPANYA HOLA NICARAGUA!

Bueno, ja ho tinc tot organitzat i sobretot preparada la meva maleta. Avui tinc una despedida amb els meus amics! Els trobaré a faltar, però tornaré, jeje!



HE TROBAR UN TREBALL EN NICARAGUA!! :D

He estat buscant per internet treballs d'estius per treballar allà i els dies que estigui allà aprofitar-los i guanyar-me una mica més de diners per a què em doni per comprar menjar, roba, records..ja que només em queden 304 euros. I jo ja que vaig fer un curs de estètica, maquillatge i estilisme em va molt bé, perquè mencanta!També tinc un títol universitari i el baxillerat.

EM QUEDEN POCS DINERS!!

El billet m'ha costat car...ara només em queda 304 EUROS de pressupost.
He trobat un hotel molt barat, són 15 euros la nit.

 He enviat un missatge a una amiga de Nicaragua que encara no m'ha contestat, mentre em contesti pasarè les nits en aquest hotel i després aniré a casa de la meva amiga.



M'ESTIC ADAPTANT A LA TEMPERATURA QUE HI HA A NICARAGUA!!

En nicaragua fa aquesta temperatura:




Estic amb el meu aramari triant la roba que encaixa amb el temps que fa en Nicaragua (Managua)

m'han donat aquest bitllet per poder passar els controls i embarcar-me.


diumenge, 22 de febrer del 2015

VACUNES I VISAT?

Estic investigant quines vacunes necessito per entrar al país per la meva seguretat, ho podeu veure en la següent imatge.
També he buscat quin tipus de documentació necessito.


(poder trobar l'informació en el següent enllaç http://www.buscounviaje.com/visados-y-vacunas/nicaragua-ni)

HE DECIDIT VIATJAR A NICARAGUA!!ACOMPANYEU-ME EN EL MEU PROCÉS..

Ey, companys!
Sabíeu qué? He pensat viatjar a Nicaragua i estic buscant vols barats...
Només tinc un presspost de 1000 Euros.
HE TROBAR AQUEST VOL, ERA EL MÉS BARAT
He tingut que omplir la següent informació: