NICARAGUA
divendres, 27 de febrer del 2015
M'ESTIC ADAPTANT A LA TEMPERATURA QUE HI HA A NICARAGUA!!
En nicaragua fa aquesta temperatura:
Estic amb el meu aramari triant la roba que encaixa amb el temps que fa en Nicaragua (Managua)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada