divendres, 27 de febrer del 2015

M'ESTIC ADAPTANT A LA TEMPERATURA QUE HI HA A NICARAGUA!!

En nicaragua fa aquesta temperatura:




Estic amb el meu aramari triant la roba que encaixa amb el temps que fa en Nicaragua (Managua)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada