Bueno, ja ho tinc tot organitzat i sobretot preparada la meva maleta. Avui tinc una despedida amb els meus amics! Els trobaré a faltar, però tornaré, jeje!
divendres, 27 de febrer del 2015
HE TROBAR UN TREBALL EN NICARAGUA!! :D
He estat buscant per internet treballs d'estius per treballar allà i els dies que estigui allà aprofitar-los i guanyar-me una mica més de diners per a què em doni per comprar menjar, roba, records..ja que només em queden 304 euros. I jo ja que vaig fer un curs de estètica, maquillatge i estilisme em va molt bé, perquè mencanta!També tinc un títol universitari i el baxillerat.
EM QUEDEN POCS DINERS!!
El billet m'ha costat car...ara només em queda 304 EUROS de pressupost.
He trobat un hotel molt barat, són 15 euros la nit.
He enviat un missatge a una amiga de Nicaragua que encara no m'ha contestat, mentre em contesti pasarè les nits en aquest hotel i després aniré a casa de la meva amiga.
He trobat un hotel molt barat, són 15 euros la nit.
He enviat un missatge a una amiga de Nicaragua que encara no m'ha contestat, mentre em contesti pasarè les nits en aquest hotel i després aniré a casa de la meva amiga.
M'ESTIC ADAPTANT A LA TEMPERATURA QUE HI HA A NICARAGUA!!
En nicaragua fa aquesta temperatura:
Estic amb el meu aramari triant la roba que encaixa amb el temps que fa en Nicaragua (Managua)
Estic amb el meu aramari triant la roba que encaixa amb el temps que fa en Nicaragua (Managua)
diumenge, 22 de febrer del 2015
VACUNES I VISAT?
Estic investigant quines vacunes necessito per entrar al país per la meva seguretat, ho podeu veure en la següent imatge.
També he buscat quin tipus de documentació necessito.
(poder trobar l'informació en el següent enllaç http://www.buscounviaje.com/visados-y-vacunas/nicaragua-ni)
HE DECIDIT VIATJAR A NICARAGUA!!ACOMPANYEU-ME EN EL MEU PROCÉS..
Ey, companys!
Sabíeu qué? He pensat viatjar a Nicaragua i estic buscant vols barats...
Només tinc un presspost de 1000 Euros.
HE TROBAR AQUEST VOL, ERA EL MÉS BARAT
La història d'Iván i Toni
Explica què passa en el vídeo.
- Que surt en Ivan amb el seu germà Toni, estan tallant un tros de bambú i després l’avi els ensenya com es tallen per fer una cistella i després van anar agafar unes fruites i les van menjar.
Quines persones hi surten? Qui són i què fan?
- En Ivan, en Toni i l’avi i fan cistelles.
Com fan les cistelles? Per a què serveixen? Què fan amb les cistelles?
- Amb el bambo van fent com unes rodes i serveixen per recollir fruites, verdures..
Explica com és la relació entre l’avi i els seus nets. ¿Què et sembla?
- Em sembla bé la relació entre ells.
Quina opinió et mereix que aquests nens estiguin treballant?
- Per guanyar diners.
Tu també ajudes a casa? Què fas?
- Si, rentar els plats i recollir la meva habitació.
T’agradaria aprendre un ofici amb els teus pares o avis?
- No.
Quines coses t’agraden més de la vida de l’Iván i del Toni?
- Com fan les cistelles.
Què és el que més t’ha sorprès? Per què?
- Que un nen de 12 anys estigui treballant i que sigui tan hàbil.
Què ens sabem de Nicaragua? APRÉN!
1. Què en sabeu de centreamèrica?
es una región geográfica central que conecta América del Norte con América del Sur. Rodeada por el océano Pacífico y el océano Atlántico.
2. Sabeu quin idioma és el més parlat a Nicaragua i per què?
El castellà té nombrosos dialectes parlats arreu d'Amèrica llatina, i a Nicaragua és parlat el castellà d'Amèrica Central.
3. Sabeu si és un país pobre o ric?
Un país pobre: s la situació o condició socioeconòmica de la població que no pot accedir o no té els recursos per satisfer les necessitats físiques i psíquiques bàsiques que permeten un adequat nivell i qualitat de vida com ara la alimentació , la vivenda , l' educació , l' assistència sanitària o l'accés al aigua potable .
Un país ric: La riquesa o lucre és l'abundància de recursos avaluable, possessions materials o el control d'aquests actius . Pot estudiar tant des del punt de vista antropològic , sociològic , econòmic o fins i tot moral.
4. Què creieu que vol dir la frase de Gandhi: Qui pot seguir menjant tranquil·lament mentre hi hagi una sola persona que mor per manca de treball?
Es refereix a la gent amb sort i que té diners, que ho tenen tot davant seu, mentre altres que no tenen la sort que ell té ha de treball molt dur per només un troç de pa.
5. I aquesta altra, també de Gandhi: Per què insultes els despullats donant-los vestits? Dona'ls treball i així podran vestir-se.
Pequè molta gent no té treball i si no pot treballar no té diners per alimentar-se, per comprar vestits, i per pagar un ambient on viure. En canvi, la gent que té diners l'ho que fa es donar-li als pobres vestimenta per a què es puguin tapar, tapar el cos nos serveix de res ni tan sols els dóna felicitat, l' ho que ells volen es la mateixa vida que els altres...
6. Com us imagineu que viu la gent d'aquest país?
La gent d'aquest país crec que no tenen molt bon servei, amb servei em refereixo al tema de hospitals, policíes, escoles i treball, etc.
Penso que la gent es busca la vida com pot.
7. I els nois i noies de Nicaragua, com creieu que és la seva vida en comparació amb la vostra?
Una rutina, segur que hi ha molts nens a la nostra edad que es busquen la vida per buscar menjar per les seves famílies.
8. Què en sabeu de la pobresa al món?
En el tot el món hi ha llocs amb pobresa, sobretot en América en Nova York hi ha moltíssima gent en el carrer sent una ciutat amb riquessa.
9. I al nostre país?
La pobresa que trobo en España es la falta de treball i els augments de preus.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


