diumenge, 22 de febrer del 2015

La història d'Iván i Toni


  • Explica què passa en el vídeo.
  • - Que surt en Ivan amb el seu germà Toni, estan tallant un tros de bambú i després l’avi els ensenya com es tallen per fer una cistella i després van anar agafar unes fruites i les van menjar.
  • Quines persones hi surten? Qui són i què fan?
  • - En Ivan, en Toni i l’avi i fan cistelles.
  • Com fan les cistelles? Per a què serveixen? Què fan amb les cistelles?
  • - Amb el bambo van fent com unes rodes i serveixen per recollir fruites, verdures..
  • Explica com és la relació entre l’avi i els seus nets. ¿Què et sembla?
  • - Em sembla bé la relació entre ells.
  • Quina opinió et mereix que aquests nens estiguin treballant?
  • - Per guanyar diners.
  • Tu també ajudes a casa? Què fas?
  • - Si, rentar els plats i recollir la meva habitació.
  • T’agradaria aprendre un ofici amb els teus pares o avis?
  • - No.
  • Quines coses t’agraden més de la vida de l’Iván i del Toni?
  • - Com fan les cistelles.
  • Què és el que més t’ha sorprès? Per què?
  • - Que un nen de 12 anys estigui treballant i que sigui tan hàbil.

  • Cap comentari:

    Publica un comentari a l'entrada