NICARAGUA
divendres, 27 de febrer del 2015
TOT ORGANITZAT, ADÉU ESPANYA HOLA NICARAGUA!
Bueno, ja ho tinc tot organitzat i sobretot preparada la meva maleta. Avui tinc una despedida amb els meus amics! Els trobaré a faltar, però tornaré, jeje!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada