He estat buscant per internet treballs d'estius per treballar allà i els dies que estigui allà aprofitar-los i guanyar-me una mica més de diners per a què em doni per comprar menjar, roba, records..ja que només em queden 304 euros. I jo ja que vaig fer un curs de estètica, maquillatge i estilisme em va molt bé, perquè mencanta!També tinc un títol universitari i el baxillerat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada